sunnuntai 5. kesäkuuta 2016

Turkoosia ja pääskyjä

Kävimme tänään shoppailemassa ja ostimme tuolle komeammalle puoliskolle hieman uusia vaatteita, kuten kauluspaitoja ja farkut. Pitihän sitä myös itsekin käydä jotain katselemassa, kun oltiin Matkukseen lähdetty. Cybershopista katselin Bannedin tylllihameita, mutta niiden pituudet ei oikein mätsänneet oman hameeni kanssa. Toinen malli oli vähän liian lyhyt ja toinen taas liian pitkä. Täytyy varmaan siis ommella itse!

Mutta katsokaas mitä löysin! Tämä neuletakki on Banned merkkinen ja aivan uskomattoman söpö! Vielä oli S-kokoa jäljellä ja kun sovitin tätä niin en voinut olla enää ostamatta. Mä olen tykästynyt nyt viime aikoina todella paljon turkoosiin väriin ja sitä on tullut hankittua enimmäkseen asusteiden muodossa. Yksityiskohtina tässä on brodeerattu pääskyjä, joilla on kirsikat nokassaan ja etuosassa on somisteena mustaa pitsiä. Hihat ja helma on hauskasti myös värilliset! Hintaa tällä oli 39,90€

Halusin laittaa päälle jotain oikein kesäistä, vaikka sää oli todella tuulinen ja viileä (10 astetta). Kukkatopin olen tehnyt itse ja ehdin laittamaan sen aiemmin jo myyntiin, mutta tulinkin toisiin aatoksiin ja pidin sen itselläni. Suurinosa paidoistani on yksivärisiä, joten tämä on kiva piristys ja sopii monen värin kanssa. Kellohameen olen ommellut itselleni, kun ihastuin tuohon turkoosiin kankaaseen, jossa on valkoisia pilkkuja. Vyötärölle laitoin siihen koristeeksi kapean kaistaleen valkoista pitsiä. Musta bolero on ollut minulla iäisyyden, mutta mitäs sitä hyvää vaihtamaan!
Mun otsatukka on kasvanut niin paljon, että sen saa aika hyvin jo laitettua eritavoin. Mulle sopiikin ehkä paremmin pidempi otsis, kuin se lyhyt. Meikki oli tälläkertaa ihan kevyt, perus meikki. En jaksanut alkaa kikkailemaan sen enempää ja tästä tulikin oikein raikas! 
Tykkään hiuskukka övereistä! Voisin laittaa niitä vaikka lisääkin, mutta kampaus oli niin simppeli nyt, että kaksi isoa sai riittää. Tuon valkoisen kukan ostin vasta äsken H&M:ltä, hintaa en muista, mutta alle 5€ ne taitaa olla. Pinkin kukan, jossa on oikeastaan 3 kukkaa, sain tällä viikolla ystävältäni lahjaksi. Joku on ilmeisesti tehnyt sen itse ja myy niitä netissä.

Mukavaa alkavaa viikkoa! :)

1 kommentti:

  1. Harmi, ettei Bannedin hameet sopineet siulle. Niissähän on kyllä kuminauhakujia kolme kappaletta (ainakin muistaakseni), että niistä saa muutaman sentin lyhyempiä siirtämällä kuminauhan alemmalle kujalle, mutta sitten yläreunaan jää kangasta repsottamaan jonkin verran. Minulla on kaksi Samsin alushametta, joissa olen siirtänyt kuminauhan eri kohtaan, Bannedin hameissa ei ole tarvinnut, niin en tullut katsoneeksi onko niissä edes tätä mahdollisuutta. Pitäisi kyllä olla, kun Hell Bunnynkin hameissa taitaa nykyään olla.

    Ihana tuo turkoosi hame, varsinkin noiden kenkien kanssa! Ja tukassa saakin olla kukkasia, näyttää kauniilta :)

    VastaaPoista