lauantai 7. marraskuuta 2015

Uusi alku


Hei!

Olen 24-vuotias nuori nainen Pohjois-Savosta. Harrastelen ajankulukseni valokuvausta, shoppailua, elokuvien ja sarjojen katsomista, ompelua ja kodin sisustusta. Olen kirjoittanut toista blogia vuodesta 2011 alkaen, joten sekin voidaan harrastukseksi luetella. Elän avoliitossa ja perheeseen kuuluu sen myötä myös yksi samojedinkoira. Pidän erityisen paljon vanhoista tavaroista, naisellisista pin-up ja 50´s tyyleistä, vanhoista autoista, tatuoinneista ja kaikista kauniista esineistä!

Olen jo jonkun aikaa miettinyt vanhan blogini kohtaloa ja lopulta päädyin tekemään kokonaan uuden. Vuosien aikana blogi sekä minä muututtiin niin paljon, ettei sen kirjoittaminen tuntunut enää kiinnostavalta. Säilytän vanhan blogin kuitenkin vielä nähtävillä, että lukijat löytävät uuteen osoitteeseen ja lopulta piilotan sen vain itselle nähtäväksi.

Haluan panostaa uudessa blogissani laadukkaisiin valokuviin ja kehittää itseäni kuvaajana. Blogin nimi tulee siitä, että olen monesti nähnyt unia, jossa yritän ottaa valokuvaa jostain aivan uskomattomasta luonnonilmiöstä, mutta kuvat epäonnistuvat aina! Aion kirjoittaa jatkossa myös englanniksi osan teksteistä. Tähän saan hieman apua, sillä oma kielitaitoni on liian vähäinen siihen. Toivottavasti opin uutta ja pystyn joskus kirjoittamaan tekstit myös itse.

Tervetuloa lukijakseni!

The same in English:

2 kommenttia:

  1. Hei olen lukenut sinun entistä blogiasi myös, kiva kun pystyit taas aloittamaan uudessa blogissa kirjottamisen :). Oon savosta päin kotoisin myös. Miettiny myös että jos alottasin oman blogin kirjottamisen tässä jossain vaiheessa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Välissä oli pieni tauon paikka, että pääsin taas jaloilleni ja aloittamaan kokonaan alusta. Hyvä kun löysit uuteen blogiini! Blogin kirjoittaminen on ihan mukavaa puuhaa, siihen saa helposti kulumaan paljon aikaa. Omasta mielestäni kaikkein vaikeinta on sen aloittaminen ja varsinkin nimen keksiminen! :D

      Poista