lauantai 21. toukokuuta 2016

Hiusten vaalennus osa 3 ja kuulumisia

Viime postauksesta on taas vierähtänyt aikaa, mutta tein hiuksilleni tässä välillä toisen vaalennuspesun. Edellisen postauksen voit lukea täältä. Tälläkertaa kokeilin laittaa shampoon sijasta hoitoainetta ja annoin aineen vaikuttaa vähemmän aikaa hiuksissa, sillä pelkäsin niiden menevän muuten liian huonoon kuntoon.

Tässä kertauksena kaksi kuvaa ensimmäisen vaalennuspesun jälkeen.
Ja toisen vaalennuspesun jälkeen. Nyt ero ei ole yhtä huomattava kuin aiemmin, mutta ajattelin pelata varman päälle ja antaa aineen vaikuttaa vähemmän aikaa. Olen aika tyytyväinen tähän lopputulokseen, mutta tyvi ei vieläkään vaalentunut kovinkaan paljoa.
Ostin tyven vaalennusta ajatellen tämän L'Oréal Paris Casting Créme Gloss 1021 - Erittäin kirkas helmiäisvaalea hiusvärin. Olen käyttänyt joskus tätä samaa, kun otsahiukseni oli puoliksi blondit ja muistaakseni tämä vaalensi ihan tarpeeksi omaa tyvikasvuani. Väri lupaa vaalentaa 1,5-2 astetta vaaleammaksi ja sävyttää viileaksi helmiäisen vaaleaksi.
Vaaleiden hiuksien tuotteisiin höpsähtäneenä ostin myös tämän Schwarzkoph Blonde Refresher Mousse - Champagne Blonde vaahdon, jonka pitäisi poistaa oranssisuutta vaalennusten välissä. Omat hiukseni ovat kuitenkin vielä sen verran tummat, että en ole huomannut tästä olevan juurikaan apua. Olen käyttänyt hopeashampoota ja violetiksi sävytettyä hoitoainetta taittamaan välillä liikaa lämpöä pois hiuksistani.

Ostin myös John Frieda Sheer Blonde Go Blonder shampoon ja tarkoitus olisi ostaa myös hoitoaine, sillä mielestäni tämä tuoksuu niin hyvälle. "Sitrusuutetta ja kamomillaa sisältävä hellävarainen koostumus kosteuttaa, palauttaa hiusten pehmeyden ja korostaa vaaleiden sävyjen hehkua."
Olen tehnyt lähiaikoina paljon hyviä kirpparilöytöjä, sillä olen käynyt eri kirppareilla nyt melko ahkerasti viikottain. Tämän ihanan mallinuken löysin kirpparilta ja maksoin siitä vain 10€. Tämä on noin 34 kokoinen, mutta olen välillä topannut sitä vaikkapa korsetilla suuremmaksi, jos olen halunnut kuvata vaatteita sen päällä. Tämä on niin hieno, että menee ihan koristeesta!
Tässä kuvassa kirsikkapaidan olen tehnyt itse ja joitan samanlaisia olen tehnyt myös myyntiinkin. Huivi on ostettu joskus kirppikseltä ja hameen + vyön löysin vasta äskettäin kirpputorilta 1,50€ hintaan. Hame on suomessa valmistettu Pola merkkinen ja istuu mulle aivan täydellisesti!
Kävimme viime viikonloppuna Tampereella, sillä siellä oli esiintymässä kauan odottamani Nekromantix. Olen odottanut bändiä varmaan 5 vuotta, että pääsisin keikalle, mutta pari kertaa ovat vain suomessa käyneet ja silloinkin jossain festareilla, enkä ole viitsinyt alkaa maksamaan lippuja yhden bändin takia.

Nyt se vihdoin tapahtui ja tässä muutama kuva illasta!


Mä olen ollut torstaista lähtien kipeä ja tälläkin hetkellä hirveässä flunssassa ja ehkä kuumeessakin, joten nyt löytyi aikaa kirjoittaa blogiinkin, kun ei kykene ompelemaankaan! :D

Hyvää viikonlopun jatkoa!

2 kommenttia:

  1. Miulla on tuota samaa shampoota ja hoitoainettakin, kun ostin joskus Sokoksen alesta. Ihan hyvää se on, mutta en ole huomannut juurikaan vaalennustehoa. Toisaalta tukka on jo valmiiksi sen verran vaalea, että ei kai sitä varmaan huomaakaan, mutta eiköhän tuo vähän tummempaan tukkaan pure ihan hyvin.

    Tuo paita on supersöpö, olisipa itselläkin joku tuontyyppinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuri laitoin blogiinkin myyntiin melkein samanlaisen tekemäni kirsikkatopin ;) vink vink

      Poista